Inzertní portály nebo vlastní komunita?
Ne každý má to štěstí, že na začátku podnikáni má už vybudovanou i komunitu lidí, kterým prodává svoje produkty a služby. Pokud zatím nemate, komu prodávat a plánujete "lepit" inzeráty po celém internetu, zpozorněte.

Co by začínající podnikatel (lektor) měl jiného dělat, než jít na stránky, kde studenti jazyků hledají lektory a lektoři studenty a přidat tam do sbírky i svůj inzerát? Časem může být hodně frustrující, když odpovědi stále nepřicházejí. Ale proč? Protože toho lektora nikdo nezná. Vůbec nic o něm neví, jen vidí stokrát omílanou frázi: "Nabízím lekce .... A moje praxe je ...", což je dost málo na to, aby student byl ochoten s tímto lektorem spolupracovat.
Doporučuji si co nejdříve začít budovat komunitu na některé sociální síti, se kterou se vám nejlépe pracuje. Můžete si vytvořit facebookovou skupinu nebo profil na Instagramu a přidávat naučné nebo jakékoli příspěvky z cizího jazyka, který vyučujete. Nebo pokud nejste lektor, tak můžete vytvářet příspěvky o vašem oboru. Takto vás vaši sledující budou moci lépe poznat a když jim dáte nějaký produkt nebo službu na ochutnávku zdarma nebo za nízkou cenu, tak to pro vaše budoucí obchody bude úplně nejlepší, protože vaši sledující už vaši tvorbu budou znát.
A že nevíte, co na sociální sítě neustále přidávat? Sledujte Petru Silbermann, která je na "sockách" jako doma a moc ráda vám poradí. Určitě se vyplatí sledovat vícero učtu na Instagramu a Facebooku, které se věnuji sociálním sítím.
Hurá na socky!
Vaše Marie